Lærertræning

Som forkningsinformeret skole skal vi hele tiden lære nyt

Vi tror på at vi sammen bliver bedre

På True North Efterskole tror vi på, at den bedste uddannelse for vores elever er afhængig af kvaliteten af den undervisning, de får. Hver læringsoplevelse eleverne har — både i og udenfor klasseværelset — er baseret på aktuel videnskabelig forskning i, hvordan unge mennesker bedst lærer og udvikler sig. Derfor investerer vi både tid og ressourcer i at udvikle de talentfulde lærere, der er tiltrukket af True North Efterskoles vision gennem bl.a.:

• Onboarding struktureret ud fra klippekort
  • Indføring i TNEs pædagogik i samråd med True North Efterskoles pædagogiske leder
  • Mentoring på undervisning
  • Ugentlig lærertræning
  • Efteruddannelse med både nationale og internationale kapaciteter.

På True North Efterskole har vi et tæt samarbejde med uddannelseseksperterne i True North, der siden skolens start har været med til at understøtte og koordinere, at efterskolens lærere leverer god undervisning til vores elever. Dette samarbejde har spillet en central rolle i at afstemme vores pædagogik med forskningsbaserede principper og strategier, der forbedrer læring hos eleverne.