Er du med til at afgøre dine elevers fremtid?

UDVIKLING FOR DIG OG DINE ELEVER

Bliv inspireret

Få god og udviklende inspiration til din undervisning her på siden. Du kan samtidig blive klogere på True North Efterskole, og hvordan vores forskningsinformerede undervisning er implementeret i hverdagen og i alt, hvad der sker på skolen.

Sociale Kompetencer

Sociale kompetencer spiller en afgørende rolle i at skabe tryghed og venskaber. Dette er fundamentalt for, at undervisning og læring kan finde sted, og det hjælper de unge med at lære sig selv bedre at kende i fællesskab med andre.

Personlig udvikling

Personlig udvikling er til stede i alle detaljer af vores arbejde, hvad enten vi er på vandet eller i klasselokalet. Vi bygger altid videre på det kompas, eleverne har lært at bruge gennem vores "unlocking potential" undervisning. Hver gang støtter vi dem i at lære mere om sig selv og deres potentiale.

Faglighed

Faglighed er en hjørnesten i vores arbejde med teenagere. Ved at anvende en forskningsinformeret tilgang i vores undervisning, sikrer vi, at vi leverer en solid faglighed, der støtter elevernes læring og udvikling.

Vi er helt i top, når det kommer til undervisning, og vi gør os meget umage for, at det skal være sjovt og lærerigt at være her. Vi sørger for, at alle – fra elever til lærere – bliver endnu skarpere og klar til at få det bedste frem i sig selv. Vi gør det ved at fokusere på det, du er god til og det, du brænder for. Og så hjælper vi dig med at blive stærk socialt, så du kan cruise gennem livet med mening og mål.

Heartcore

Vores kompasser

Skolens fundament er bygget op omkirng kompasserne - om det er til eleverne til UP undervisningen eller vores egen lærer træning.

Læs mere om kompasserne

Hvad betyder det skolen er forkningsinformeret?

At være forskingsinformeret

Søvnstruktur

♡- core

Vi kiger altid på talent

X-factor er vigtigt i faget som underviser. derfor kigger vi altid ud over de faglige egenskaber og ser på det hele mennesker. Når vi kigger på undervisere til skolen.

Bliv klogere på talent

koldt men godt

Hvert år tager vi på ski

Skituren gå til sverige hvor alle kan være med lige meget niveau eller erfaring.

Havnevej 11
7130 Juelsminde